






Жол картасы аясында, құзыреттілік орталығының жұмыс жоспарына сәйкес, 31 наурызда дөңгелек үстел форматында "Мектепке дейінгі және бастауыш білім беру одағы: үздік тәжірибелер" тақырыбында аудандық семинар өтті. Іс-шараның негізгі мақсаты-мектепке дейінгі және бастауыш білім беруді синхрондау бойынша жұмыс тәжірибесімен алмасу.
Семинарды бөбекжайы басшысы А. Е. Мыңбаева ашты. Психолог Т. Н. Артемьева педагогтармен нәтижелі жұмыс жасауға ықпал ететін ойын жаттығуларын өткізді. Өздерінің ең үздік тәжірибелерімен «Ақбота» бөбекжайының әдіскері М.Н. Обиюх; № 1 бөбекжайының тәрбиешісі Тілеген Айгүл; Кеңес ауылының шағын орталығының тәрбиешісі А.Е. Садыкова; «Арайлым» бөбекжайының тәрбиешілері Хадыр Марал, Бугрова М.А. бөлісті.
Семинар соңында педагогтар пікір алмасып, шығармашылық табыс тіледі. Бұл тәжірибелер мектепке дейінгі және мектептегі білім беру арасындағы ынтымақтастықтың маңыздылығын, сондай-ақ ауысу кезеңінде балаларға ыңғайлы және қолдау ортасын құру қажеттілігін көрсетеді.
В рамках дорожной карты, согласно плану работы Центра Компетенции, 31 марта состоялся районный семинар на тему: «Союз дошкольного и начального образования: лучшие практики», который прошел в формате круглого стола. Основной целью мероприятия, обмен опытом работы по синхронизации дошкольного и начального образования. Семинар открыла руководитель ясли-сада Мынбаева А.Е. Психолог Артемьева Т.Н. провела с педагогами игровые упражнения, способствующие продуктивной работе. Педагоги активно поделились своими лучшими практиками по синхронизации детского сада и школы: методист Обиюх М.Н. - «Пресс-конференция – лучшая практика союза дошкольного и начального образования» ; № 1бөбекжайының Тілеген Айгүл тәрбиешісі «Мектеппен сабақтастық тәжірибесі»; Кенес ауылының шағын орталығының тәрбиешісі Садыкова А.Е «Мектепке қорықпай қадам бас»; «Арайлым бөбекжайының тәрбиешілері Бугрова М.А., Хадыр Марал «Организация работы по преемственности ясли-сада и школы в современном образовательном пространстве», «Мектепке дейінгі және бастауш білім беру одағы ұздік тәжірибе». В завершении семинара педагоги обменялись мнениями и пожелали творческих успехов.
Эти практики подчеркивают важность сотрудничества между дошкольным и школьным образованием, а также необходимость создания комфортной и поддерживающей среды для детей в период перехода.