Ақкөл аудандық білім  бөлімі жанындағы""Ақбота" балабақшасы" мемлекеттік коммуналдық қазыналық  кәсіпорыны
Государственное коммунальное казенное предприятие "Детский сад "Акбота"" при отделе образования Аккольского района

Біз әлеуметтік желілердепіз

    

Ұйымдар тізімі

Галерея

Смотреть все>>>

DO дамыту бағдарламасы

МАЗМҰНЫ

 

 

1. Бағдарламаның паспорты. ………………………………………………2

2. Түсіндірме жазба ………………………………………………………... 4

3. Ақпараттық ескертпе …………………………………………………….5

4. Аналитикалық және болжамдық негіздеме …………………………….8

5. Балабақшаның болашақ жағдайының тұжырымдамасы ……………...10

6. Даму бағдарламасын іске асыру кезеңдері …………………………….13

7. Даму бағдарламасының басым бағыттарын іске асыру шарттары .......24

8. Даму бағдарламасының нәтижелерін бағалау ………………………….31

 

 

 

 

 

 

 

Бағдарлама:

 

1. Абилгалимова Қ.Қ. - басшы жалпы басқаруды қамтамасыз етеді.

2. Юнкинд З.А; Обиюх М.Н. - әдіскерлер бағдарламаны жасайды, оны жүзеге асыру бойынша іс-шараларды ұйымдастырады.

3. Артемиева Т.Н. - педагог-психолог бағдарламаға психологиялық қолдау көрсетеді.

4. Мирембаева Г.Ж.-медбике бағдарламаға қолдау көрсетеді.

5. Обиюх М.Н. - физикалық нұсқаушы оны жүзеге асыру бойынша іс-шараларды жүзеге асырады және ұйымдастырады.

 

 

 

Бағдарлама 5 жылдық кезеңге арналған даму бағдарламасының мақсаттарын, міндеттерін, іске асыру кезеңдерін қарастырады.

 

 

 

 

 

 

 

 

                    1. Даму бағдарламасының паспорты

 

Бағдарлама атауы

«Ақмола  облысы білім басқармасының Ақкөл ауданы бойынша білім бөлімінің жанындағы Ақкөл қаласының «Ақбота» балабақшасы  мемлекеттік коммуналдық мемлекеттік кәсіпорнының даму бағдарламасы.

Бағдарлама жасаушылар

«Ақбота» балабақшасы »МКҚК  басшысы- Қ.Қ. Абильгалимова.,

Әдіскер - З.А. Юнкинд.,

«Ақбота» балабақшасы »МКҚК педагогикалық ұжымы.

Бағдарламаның орындаушылары

«Ақбота» балабақшасының әкімшілігі мен педагогикалық ұжымы, ата-аналар қауымы.

Бағдарламаны әзірлеудің ғылыми-әдістемелік негіздері

Бағдарламаны әзірлеу кезінде мыналар қолданылды:

-Мектепке дейінгі тәрбие мен оқытудың мемлекеттік жалпыға міндетті стандарты;

- «Білім туралы» Қазақстан Республикасы Заңының ережелері;

- «ҚР тіл туралы» заңдар;

- Қазақстан Республикасының Конституциясы;

- Бала құқықтары туралы конвенция;

- «Қазақстан Республикасындағы баланың құқықтары туралы» заңның ережелері;

- Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамыту тұжырымдамасы;

- «Неке және отбасы туралы» Қазақстан Республикасының Кодексі;

- «Рухани жағыру» бағдарламасы;

- Мектепке дейінгі білім беру ұйымдары қызметінің типтік ережелері;

- «Мектепке дейінгі тәрбие мен оқытуды қолдау жөніндегі іс-шаралар жоспарын бекіту туралы» Қазақстан Республикасы Үкіметінің қаулысы;

- Ел Президентінің Қазақстан халқына жолдауы «Стратегия

  Қазақстан -2050 »(2013)

-Қазақстан Республикасының Тұңғыш Президенті Н.Ә. Назарбаевтың 2018 жылғы 5 қазандағы "қазақстандықтардың әл-ауқатының өсуі: табыс пен тұрмыс сапасын арттыру" атты Қазақстан халқына Жолдауы";

Бағдарламаны талқылау мен қабылдаудың негізгі кезеңдері мен формалары

I кезең

Ұйымдастыру және жұмылдыру:

1 кезең - қолда бар ресурстарды диагностикалау, Бағдарламаның құрылымын енгізу және қалыптастыру үшін жағдайларды іздеу (2020 ж. қазан)

II кезең

Сараптамалық іздеу:

- инновациялар мен түрлендірулерді апробациялау - оларды балабақшаның ағымдағы жұмысына енгізу.

-жұмыс топтарымен талқылау (қазан-қараша 2020 ж.)

- жобалар бойынша жұмыс (2020-2025қараша-желтоқсан)

- бағдарламаны іске асыру (2020-2025)

III кезең

Қорытындылау:

- Бағдарламаны іске асырудың негізгі бағыттарындағы іс-шаралар нәтижелерін мақсаттар мен міндеттермен қорытындылау және сәйкестендіру.

- жұмыс тәжірибесін жалпылау (2025)

Бағдарламаны кім қабылдады

«Ақбота» балабақшасы »МКҚК кеңесі,

 хаттама -27.11.2020 ж.

 Бағдарламаның мақсаты

 Мақсаты: мектепке дейінгі білім беру ұйымының қарқынды дамуына жағдай жасау және алғышарттар жасау.

мен тапсырмалары

 

 

1.Мектепке дейінгі білім берудің жоғары сапасын қамтамасыз ету, балалардың жеке жетістіктерінің өсуіне алғышарттар жасау;

2.Білім беру және басқару процесіне заманауи инновациялық технологияларды енгізу;

3.Ұсынылатын сауықтыру қызметтерінің спектрін кеңейту;

4.Цифрлық инфрақұрылыммен және қазіргі заманғы материалдық-техникалық базамен жарақтандыру;

5. Педагог қызметкерлердің кәсіби құзыреттілігін және жалпы мәдени деңгейін жетілдіру;

6. Серіктес мекемелермен байланысты кеңейту;

 7.Тәрбиеленушілердің зияткерлік, адамгершілік-патриоттық және физикалық дамуын қамтамасыз ету;

8 Қауіпсіз және жайлы ортаны қамтамасыз ете отырып, тәрбиеленушілердің отбасыларымен өзара іс-қимыл жүйесін жаңарту.

Бағдарламаның басым бағыттары

 

Мектепке дейінгі білім беру сапасын басқару;

бағдарламалық жасақтама, әдістер, технологиялар;

білім беруді ақпараттандыру;

толеранттылық;

денсаулық сақтау технологиялары;

оқу процесінің қауіпсіздігі;

баланың жеке басына сараланған көзқарас;

кадр  саясаты.

Бағдарламаның күтілетін нәтижелері

 

Балабақша үшін - мекеменің бәсекеге қабілеттілігін арттыру;

балалар үшін - әр баланың жеке қажеттіліктері мен мүмкіндіктеріне сәйкес толыққанды сапалы білім алу;

- балабақшадағы денсаулықты сақтау іс-шараларының тиімділігін арттыру;

-педагогикалық құрамына арналған

–кәсіби педагогикалық шеберлікті арттыру;

-кәсіби дамуда мұғалімдер санын көбейту;

отбасы үшін -

- ата-аналарды балалармен спорттық-сауықтыру жұмыстарына тікелей шығармашылық қызметке баулу.

- ата-аналарды белсенді шығармашылық, білім беру практикасына, ұлттық рухани дәстүрлерге тарту.

Бағдарламаның ұзақтығы

            2020–2025ж.

Бағдарламаның құрылымы

1. Бағдарлама төлқұжаты

2. Мекеме туралы ақпарат

3. Даму бағдарламасының тұжырымдамалық негіздері

4. Бағдарламаны іске асырудың басым бағыттары

6. Бағдарламаны басқару

Бағдарламаны қаржыландыру көздері

·Бағдарламаны іске асыруға 2020-2025 жылдары бюджет қаражаты 187 млн 479 мың теңге (республикалық бюджеттен (бұдан әрі - РБ) – 60 млн 177 мың теңге, жергілікті бюджеттен (бұдан әрі - ЖБ) – 385 млн 822 мың теңге облыстық бюджеттен (бұдан әрі-ОБ),

·оның ішінде:

2020 жылы-69 млн 313 мың теңге

2021 жыл-87 млн 708 мың теңге

2022 жыл-97 млн 644 мың теңге

2023 жыл-109 млн 224 мың теңге

2024 жыл-122 млн 802 мың теңге

2025 жылы-138 млн 813 мың теңге

Бағдарламаның іске асырылуын басқару тәртібі

Бағдарламаны басқару мен түзетуді «Ақбота» балабақшасы МКҚК  кеңесі жүзеге асырады.

 

                                      2. Түсіндірме  жазба

Соңғы жылдардағы мектепке дейінгі білім беру сапасының проблемасы өзекті болып қана қоймай, сонымен қатар маңызды болып отыр. Білім беруді реформалаудың қазіргі заманғы жағдайында қашықтықтан оқыту ашық және дамып келе жатқан жүйе болып табылады. Оның өмірінің негізгі нәтижесі мектепке дейінгі білім беру мекемесі тұлғаны әлеуметтендірудің қуатты құралына айналатын қоғаммен табысты өзара әрекеттесу болуы керек. Заманауи білім беру моделі балалардың қиялын, сауаттылығын және басқа да негізгі қабілеттерін дамытудың жоғары технологияларын көздейді.

Заманауи білім беру стандарттарының негізінде ойлау жүйесінен ақпараттың көп мөлшерін есте сақтауға, қызметтің жаңа түрлерін дамытуға  шығармашылық, ізденіске көшіру. Осы технологияларды қолдану үшін жоғары білікті тәрбиешілер - педагогтар қажет. Білім беру жүйесін жаңарту жағдайында жұмыс істейтін мұғалімдерге оқу және оқу материалының жаңа мазмұнын шығармашылықпен түсінуге, еңбек, адамгершілік, эстетикалық және дене тәрбиесінің тиімді жолдары, формалары мен әдістерін табуға тура келеді. Кәсіби шеберліктің неғұрлым жоғары деңгейін игеру жоғары дамыған кәсіби ойлауға, педагогтің  шығармашылық әлеуетін белсендіруге арналған.

Даму бағдарламасының инновациялық сипатының мәні қазіргі заманғы педагогикалық технологияларды тәжірибеге енгізе отырып, педагогикалық процесті ұйымдастырудың тұлғалық-бағдарланған моделін ұсына отырып, балабақшаның  жетістіктерін сақтауға бағытталған. Мектепке дейінгі білім беру жүйесін жаңартуға байланысты Бағдарламада балалармен және ата-аналармен жұмыстың инновациялық түрлерін енгізу, қазіргі заманғы балабақшаны дамыту жағдайында педагог кадрларды мектепке дейінгі білім берудің заманауи білім беру бағдарламаларына, технологияларына қайта бағдарлау ескерілген.

 

3. Ақпараттық парақ

 

1. Негізгі ақпарат

 

 

Толық атауы: «Ақмола облысы білім басқармасының Ақкөл ауданы бойынша білім бөлімінің  жанындағы Ақкөл қаласындағы «Ақбота балабақшасы» мемлекеттік коммуналдық  қазыналық кәсіпорны.

Заңды мекен-жайы: 020100, Қазақстан Республикасы, Ақмола облысы, Ақкөл ауданы, Ақкөл қаласы , Моншақты  көшесі 30

 

Телефон: 8 (7163826625)

Электрондық пошта мекен-жайы: akbota-detskiysad@mail.ru

Ресми веб-сайттың мекен-жайы: http://ds0005.akkol.aqmoedu.kz/

 

Басшы: Абилгалимова Қымбат Қайролловна (педагогикалық өтілі - 15 жыл, басшы  қызметінде - 1 жыл).

Әдіскер: Юнкинд Зинаида Аркадьевна (педагогикалық жұмыс өтілі -36 жыл, әдістемелік жұмыс - 3 жыл).

 

 

Мектепке дейінгі білім беру ұйымы тәрбиеленушілерінің контингенті туралы ақпарат:

 

 

Кіші топ  «Малышок»

Санаторлық ортаңғы топ «Смородинка»

Мектепке дейінгі ұйымның негізгі құрылымдық бөлімшесі - бұл мектеп жасына дейінгі балалардың тобы. Қазіргі уақытта 6 топ жұмыс істейді, оның ішінде:

 

 

 

 

 

                                                                                                                                                             

 

МКҚК «Акбота» балабақшасының құрылымы

Ересек топ «Қарлыгаш»

Санаторлық ересек топ «Ромашка»

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

                                                                                                                                                             

 

 Қазақ тобы

«Ботақан»

Мектеп алды тобы «Смешарики»

 

 

 

 

 

 

                                                                                                                        

 

 

 

 

Қазақ тілінде оқытатын 1 топ;

5 топ орыс тілінде оқытылады;

 

 

 

• Қазіргі уақытта  мектепке дейінгі білім берудің негізгі жалпы білім беру бағдарламасы мен «Қазақстан Республикасының Мемлекеттік жалпыға міндетті білім беру стандарты» негізінде базалық жалпы білім беру бағдарламасын жүзеге асыратын оқу орны.

 

                Ішінара бағдарламалар мен технологиялар:

 

• Мектепке дейінгі тәрбие мен оқытудың типтік оқу жоспары.

• Балабақша жұмыстарында В.Воскобович пен М.Страуингтің қазіргі оқыту технологиялары ТРИЗ элементтерімен (танымдық сабақтар, белсенділік туралы РТВ), М.Монтессоридің білім беру ойындары, денсаулықты сақтау технологиялары, ойын, жобалық іс-шаралармен бірге қолданылады.

• Педагогтар  балалардың денсаулығын нығайтуға, олардың уақытылы жан-жақты дамуына, тәрбиесі мен біліміне мүдделі.

Балабақшаның  жұмыс уақыты

Толық күндік  жұмыс аптасы

10,5 балалардың сағат 8-00-ден 18-30-ға дейін

Демалыс күндері: сенбі, жексенбі, мемлекеттік мерекелер

Педагогикалық құрамның сипаттамалары:

Балалардың дамуын, тәрбиесі мен білімін қамтамасыз ететін педагогикалық ұжым 21 педагогтент тұрады.

 

                 09.09.2020ж. педагогикалық  құрамы мен біліктілігі.

Жалпы жұмысшылар

Білім деңгейі бойынша

                     Біліктілік санаты

 

Жоғары білім

Арнайы орта білім

Жоғары

Бірінші

Модератор

Сарапшы

Зертеуші

Санаты жоқ

20

60%

40%

10%

20%

20%

10%

5%

35%

Педагогикалық ұжым жас, жұмысқа қабілетті, бастамашыл. Балабақшада мамандар жұмыс істейді:

- 1 музыкалық жетекші,

-1 логопед

-1психолог

- 1 дене шынықтыру нұсқаушысы

- 1 қазақ тілі оқытушысы

- 1 орыс тілі мұғалімі

 

 

Оқу процесінің материалдық-техникалық жабдықталуы педагогтерге оқу процесін өз деңгейінде жүргізуге мүмкіндік береді.

 

Балабақшаның педагогикалық процесі жоғарыда аталған бағдарламалар мен технологиялар бойынша оқу-әдістемелік әдебиеттермен және дидактикалық материалдармен жеткілікті түрде қамтамасыз етілмеген.

- функционалды бөлмелер бар:

- психолог кабинеті;

- логопед кабинеті;

- музыка залы;

- спорт зал;

 -қазақ тілі кабинеті

2. Қызметкерлерге арналған техникалық құралдар:

- принтерлер - 3 дана.

- компьютерлер - 5 дана.

- ноутбуктер - 0

- мультимедиялық проекторлар - 1 дана.

- музыка орталығы - 2 дана.

 

                               4.Аналитикалық және болжамдық негіздеме

Білім беруді дамыту стратегиясындағы 2025 жылға дейінгі кезең білім беру жүйесінің қызметін ұйымдастырудың жаңа мазмұны мен жаңа принциптеріне көшудің шешуші инновациялық кезеңі ретінде қарастырылады. Сондықтан, білім беру саласындағы мемлекеттік саясаттың стратегиялық мақсаты экономиканың инновациялық даму талаптары мен қоғамның қазіргі қажеттіліктеріне жауап беретін сапалы білімнің қол жетімділігін арттыру болып табылады.

   Бағдарлама олардың өзгеру перспективалары туралы болжамды ескере отырып, қолданыстағы жағдайларды талдау және ресурстармен қамтамасыз ету негізінде жасалған. Балабақша  дамыту бағдарламасының өзектілігі мемлекеттік-саяси құрылымдағы және әлеуметтік-экономикалық өмірдегі өзгерістерге байланысты

- мектепке дейінгі тәрбие мен оқытудың жаңа мемлекеттік жалпыға міндетті стандартын енгізу.

- мектепке дейінгі білім берудің тұрақты даму моделін іске асырудың басымдығы болып табылатын міндеттері көрсетілген білім беру жүйесінің даму стратегиясының өзгеруі, оның ішінде мектепке дейінгі мекемелерге балалардың мектепке дейінгі білім деңгейіне әсер ететін, мемлекеттік қызмет көрсету арқылы мектепке дейінгі мекемелерде орындарды ұйымдастыруды қамтитын мектепке дейінгі білім беру мекемелерінде толыққанды, өзгермелі, кешенді білім беру бағдарламаларын енгізу, ерте және жоғары мектепке дейінгі жастағы балаларды оқыту және дамыту мәселелері бойынша отбасыларға ілеспе және кеңес беру жүйесін құру қажеттілігі.  Балабақша дамыту бағдарламасы осы бағыттарды ескереді және жағдай жасайды.

2020-2025 жылдарға арналған даму бағдарламасын енгізу, оның мақсаты мектепке дейінгі білім берудің құрылымы мен мазмұнының жаңа мемлекеттік жалпыға міндетті стандарты аясында және балалар мен ата-аналардың әлеуметтік күтулеріне, білім беру қажеттіліктеріне сәйкес мектепке дейінгі білім беру жүйесін жетілдіру болып табылады.

      Жоғарыда айтылғандарға сүйене отырып, Даму бағдарламасының басты мақсаты - «Ақбота» балабақшасының сапа, инновация, сұраныс сияқты критерийлер бойынша тиімділігін арттыру негізінде Қазақстан Республикасының инновациялық экономикасының әлеуметтік қажеттіліктеріне сәйкес келетін білімнің қол жетімділігі мен жоғары сапасын қамтамасыз ету. Сонымен қатар, оның психофизиологиялық ерекшеліктерін, жеке қабілеттерін және шығармашылық әлеуетін дамытуды ескере отырып, ересек адам мен баланың өзара әрекеттесуінің тұлғаға бағдарланған моделіне сүйене отырып, мектеп жасына дейінгі балалардың негізгі құзыреттіліктерін қалыптастыруда, салауатты өмір салты дағдыларын қалыптастыруда оқу-тәрбие процесі нәтижелерінің жоғары сапасын қамтамасыз ететін жағдайлар жасау.

Мектепке дейінгі тәрбие мен оқытудың осы мемлекеттік жалпыға міндетті стандарты:

- оқытудың нәтижелеріне бағытталған мектепке дейінгі тәрбие мен оқытудың мазмұны;

- оқушылардың оқу жүктемесінің максималды көлемі;

- тәрбиеленушілердің дайындық деңгейі;

- оқу мерзімі;

Біздің мекемедегі оқу процесінің мазмұны  мемлекеттік білім беру стандартына сәйкес нақтылап, түзетуді жоспарлап отырған білім беру бағдарламасымен анықталады. Проблемалық сала: педагогикалық мамандықтардың беделінің төмендеуі, арнайы педагогикалық білімі бар тәрбиешілердің жетіспеуі әсер ете бастайды. Сондықтан педагогтардың біліктілігін арттыру, олардың қазіргі заманғы білім беру іс-әрекеті түрлерін таңдаудағы кәсіби бағдарын кеңейту, жаңадан бастаған мұғалімдерді ойынның басым бағытына, балалармен ересектердің бірлескен іс-әрекетіне бағыттаумен жұмыс жасау қажет.

   Балалардың денсаулығын жақсарту проблемасы біздің даму бағдарламамыздың маңызды бағыты болып табылады. Мектепке дейінгі жастағы балаларға денсаулық сақтау технологияларының дағдыларын үйрету, ата-аналардың дене шынықтыруы мен сауаттылығын арттыру. Баланы тәрбиелеу мен оқытудағы жетістік отбасы мен балабақшаның өзара байланысына байланысты. Бұл қатынасты педагогикалық ынтымақтастық деп атайды. Бұл даму бағдарламасының келесі аспектісі. Мектеп жасына дейінгі балаларды тәрбиелеу мен оқыту мәселелерін шешуге ата-аналарды тарту үшін өзара әрекеттің дәстүрлі формалары аз.

 Қорытынды: тәрбиеленушілердің отбасыларымен өзара әрекеттесу жүйесін жаңарту және жетілдіру қажет.

Мектепке дейінгі білім беру жүйесіндегі білім беру кеңістігінің жаңашылдығы әдістемелік жұмыс жүйесінде үнемі танысып, қажетті және сәйкес заманауи технологиялар мен әдістерді жасау, оларды балабақша өміріне сапалы интеграциялау арқылы жүзеге асырылады.

 Соңғы жылдары балабақшада заманауи педагогикалық технологиялар ойдағыдай жүзеге асырылуда: ойын, дизайн, АКТ, денсаулықты сақтау технологиялары, танымдық және зерттеу қызметі енгізілуде.

Педагогикалық ұжымға заманауи технологияларды игеру процесінде кәсіби шеберліктерін арттыру, педагогикалық мониторингті игеру бойынша жұмыстарды жалғастыру қажет: интегралды бағалау жүйесін кезең-кезеңімен енгізу, білім беру мен дамудың тиімділігін анықтаудың заманауи әдістерін енгізу арқылы балалардың білім беру қызметін бағалау критерийлерін нақтылау.

Қосымша білім беру қызметтерінің аясын кеңейту қажеттілігі жаңартылған Бағдарламада да қарастырылған, өйткені балалар түрлі іс-шараларға, шығармашылық жұмыстарға, спорттық шараларға қатысуы керек, бұл кезде эмоционалды және сенсорлық тәжірибе жинақтап, олар жаңа нәрселерді ойлап табуға, құрастыруға, түсінуге және игеруге үйренеді , өз ойын ашық айта білуге, шешім қабылдауға және бір-біріне көмектесуге қабілетті.

 

5. Балабақша бағдарламасын дамыту тұжырымдамасы.

 

«Ақбота»  балабақшасы»  МКҚК дамыту бағдарламасының тұжырымдамасы өзгеру перспективалары туралы болжамды ескере отырып, бар жағдайларды, проблемаларды талдау негізінде жасалды.

   

Өзектілігі даму бағдарламасын әзірлеудің ҚР Білім беру жүйесін жаңғыртумен, атап айтқанда заманауи білім беру мекемесінің негізгі ережелері мен жұмыс істеу нормаларын талап ететін жаңа нормативтік құжаттардың шығуымен негізделген.

Балабақшаны дамытудың негізгі идеясы ұжымды педагогикалық процестің барлық қатысушыларының: мұғалімдердің, оқушылардың және олардың ата-аналарының дамуы мен өзін-өзі дамытуына ықпал ететін сапалы білім беру кеңістігін құруға бағыттайды.

      Мектепке дейінгі тәрбие мен оқытудың білім беру процесіне мемлекеттік жалпыға міндетті стандартын іске асыру білім беру процесінің мазмұнын жаңарту және технологияларды таңдау жөніндегі іс-шаралар кешенін талап етеді. Алдағы уақытта педагогтердің санасын білім беру процесін құрудың оқу-тәртіптік моделінен және балалармен қарым-қатынасты тұлғалық-бағытталған модельге қайта құру бойынша жұмыстар жүргізіледі. Бұл барлық мұғалімдердің мектепке дейінгі тәрбие мен оқытудың мемлекеттік жалпыға міндетті стандартына енгізілген ережелер туралы терең түсінікке ие болмауына байланысты .

         Білім беру жүйесіндегі елеулі өзгерістер педагогтердің біліктілік деңгейінде өзгерістерді талап етеді. Қазіргі заманғы мұғалім көптеген қасиеттерге ие болуы керек: құзыреттілік, шығармашылық, адамгершілік. Заманауи педагогикалық технологиялар туралы нақты білімге ие болу және оларды өз жұмысында шебер қолдану.

Мектепке дейінгі білім беру бағдарламасын қайта құрудың негізгі бағыты, мектепке дейінгі тәрбие мен оқытудың мемлекеттік жалпыға міндетті стандартының талаптарына сәйкес , баланың жеке тұлғалық ресурстарын, оның шығармашылық қабілеттерін және жетекші психикалық қасиеттерін дамытуға бағытталған. Білім беру жүйесінің орталығына тұлғаға бағытталған көзқарас баланың жеке басын, оның дамуының жайлы, жанжалсыз және қауіпсіз жағдайларын қамтамасыз етуді, оның табиғи әлеуетін жүзеге асыруды талап етеді. Осылайша, білім берудің бұрынғы бастапқы, басым бағыты тек мемлекеттің мақсаттарына ғана жеке бағдармен ауыстырылады.

Жоғарыда айтылғандарға сүйене отырып, шарттарды талдай отырып, біздің мекемемізді дамыту мақсаттары анықталды:

* инновациялық білім беру технологиялары арқылы мектеп жасына дейінгі балалардың танымдық-тілдік дамуы негізінде балалармен бірлескен іс-әрекетті модельдеу.

* мектеп жасына дейінгі балалардың негізгі құзыреттіліктерін қалыптастыруға бағытталған білім беру процесінде ақпараттандыру құралдарын пайдалану;

* заманауи денсаулық сақтау технологияларын қолдану;

* әр түрлі іс-әрекетте баланың өзін-өзі жүзеге асыруына ықпал ететін балабақшаның дамушы ортасын құру стратегиясы мен тактикасын жетілдіру;

* педагогтердің кәсіби деңгейін арттырудың сараланған моделін құру;

* «Ақбота»  балабақшасының материалдық-техникалық базасын нығайту»

ҚР "Білім туралы" Заңын, "бала құқықтары туралы Конвенцияны", мемлекеттік жалпыға міндетті стандартқа сәйкес мектепке дейінгі білім беруді дамыту стратегиясын басшылыққа ала отырып, балабақша қызметі келесі қағидаттарға негізделеді:

* балалық шақтың барлық кезеңдерінде (кіші және мектеп жасына дейінгі) баланың толыққанды өмір сүруі, балалардың дамуын байыту (күшейту) ;

* әр баланың жеке ерекшеліктері негізінде білім беру қызметін құру, онда баланың өзі білім мазмұнын таңдауда белсенді болады, білім беру субъектісі болады (бұдан әрі - мектепке дейінгі білім беруді дараландыру);

* балалар мен ересектердің жәрдемі мен ынтымақтастығы, баланы білім беру қатынастарының толыққанды қатысушысы (субъектісі) ретінде тану;

* әр түрлі іс-шараларда балалардың бастамасын қолдау;

* ұйымның отбасымен ынтымақтастығы;

* балаларды әлеуметтік-мәдени нормаларға, отбасы, қоғам және мемлекет дәстүрлеріне баулу;

* әр түрлі іс-әрекетте баланың танымдық қызығушылықтары мен танымдық әрекеттерін қалыптастыру;

* мектепке дейінгі білім берудің жасына сай барабарлығы (шарттардың, талаптардың, әдістердің жасқа және даму ерекшеліктеріне сәйкестігі);

* балалар дамуының этномәдени жағдайын есепке алу.

Мекеменің жаңа моделінің болашағы:

* баланың қабілеттерін дамыту үшін жағдай жасауды, оны салауатты өмір салтының негіздеріне тартуды, әлеуметтік бағдарланған тұлғаның негізгі қасиеттерін қалыптастыруды, байытылған дене, танымдық, әлеуметтік, эстетикалық және сөйлеу дамуын қамтамасыз ететін кіші және мектеп жасына дейінгі балаларды дамыту, тәрбиелеу және денсаулығын нығайтудың кешенді бағдарламасын тиімді іске асыру;

* педагогикалық мониторингті игеру: интегралды бағалау жүйесін кезең-кезеңімен енгізу арқылы балалардың білім беру қызметін бағалау критерийлерін нақтылау, балалардың дамуындағы нәтижелілікті анықтаудың заманауи әдістерін енгізу;

* мектепке дейінгі білім берудің және мектептегі білім берудің бастапқы сатысының сабақтастығын, мектепке дейінгі, қосымша және отбасылық білім берудің сабақтастығын, балаларды дамыту мәселелерінде балабақшаның барлық қызметтерінің интеграциясын қамтамасыз ету;

* ұтқырлықпен, икемділікпен, вариативтілікпен, дараланумен сипатталатын жеке тұлғаға бағытталған білім беру және түзету көмегі жүйесі;

* мекеме қызметіне қатысты құқықтық және басқарушылық шешімдерді әзірлеу, қабылдау және іске асыруда ұжымның, ата-аналық активтің және қоғам өкілдерінің қатысуын кеңейту;

* әртүрлі деңгейдегі байқаулар, жобалық қызмет арқылы қабілетті және дарынды балалар мен педагогтерді қолдау жүйесін құру;

* білім беру процесінің барлық субъектілерін кешенді психологиялық-медициналық-педагогикалық қолдау рөлін күшейту • ;

* "Денсаулық қонақ бөлмесі" кабинетіне арналған жабдықты сатып алу»;

* педагогтердің кәсіби шеберлігін арттыру

* мекеменің бәсекеге қабілеттілігін арттыру.

Жаңартылған жаңа білім беру мекемесінің моделі мемлекеттік білім беру бағдарламасын іске асырудың жоғары сапасы бар балабақша болуы керек. Біздің балабақшамыздың миссиясы-білім беру процесінің жоғары сапалы нәтижелерін қамтамасыз ететін жағдайлар жасау; баланың бүкіл денесінің функцияларын жетілдіру, оның дұрыс физикалық және психикалық дамуына ықпал ету, тыныс алу бұлшықеттерін нығайту, дене шынықтыруды дамыту: "...сезім, назар, ерік, сұлулық мәдениеті, барлық мінез-құлық мәдениеті" (мұғалім және педиатр Е.А. Аркин).

Бағдарламаны іске асыру жоспары

Мекеменің даму стратегиясы 2025 жылға дейінгі кезеңге арналған. Стратегия балабақшаны дамытуға бағытталған басым бағыттарды іске асырудың жиынтығын анықтайды. Бұл бағыттар балабақша ұжымының, тәрбиеленушілердің ата-аналарының, қоғамның бағдарламасын іске асыруға қатысуды қамтамасыз ететін кіші бағдарламалармен анықталған. Кіші бағдарламалар стратегиялық мақсатта өзара байланысты және тактикалық іс-шаралардың реттілігін көрсетеді.

 

6. Бағдарламаны орындау кезеңдері.

 

I Кезең. 2020ж.

 

1. Білім беру мазмұнын жаңарту " мақсатты кіші бағдарламасы»

Мақсаты:

Тәрбиеленушілердің түрлі топтары үшін сапалы білімге қолжетімділікті кеңейтетін инновациялық білім беру ортасын құру.

 

Іс-  шаралар

Мерзімі

Жауаптылар

Мектепке дейінгі білім берудің мемлекеттік стандартына сәйкес МДҰ-ның нормативтік-құқықтық базасымен танысу

2020-2021ж.

Басшы

әдіскер

Мектепке дейінгі білім берудің мемлекеттік стандарттарына және балабақша қызметінің бағытына сәйкес мектепке дейінгі ұйымның негізгі білім беру бағдарламасын талқылау және түзету.

2020-2021ж.

әдіскер

шығармашылық топ

МДҰ-ны дамытудың инновациялық бағытына сәйкес келетін жобалар мен бағдарламаларды, оның ішінде ресурстық орталық шеңберінде әзірлеу және іске асыру

2020-2025ж.

педагогтар

ата-аналар

қоғам өкілдері

МДҰ саласының мәселелері мен мүдделері, сондай-ақ өзекті қажеттіліктері бойынша ресурстық орталықтың жұмысы.

2020-2025ж.

 

басшы

әдіскер

медбике

ата-аналар

Білім беру жүйесін бағдарламалық-әдістемелік қамтамасыз ету

2020 -2025ж.

әкімшілігі

Педагогикалық ұжым мүшелері мен тәрбиеленушілердің қалалық, облыстық, республикалық деңгейдегі сайыстарға қатысуы.

2020-2025ж.

білім беру процесіне қатысушылар

МЕМТД талаптарына сәйкес мекеме үй-жайларын жабдықтармен жарақтандыру бойынша жұмыс

2020-2025ж.

әкімшілігі

қызметкерлер

соц.серіктестер

МЖБС енгізу бойынша әдістемелік іс-шаралар өткізу.

2020-2025ж.

әкімшілігі

Нәтижелерді бағалау

Мектепке дейінгі білім берудің үлгілік оқу бағдарламасын меңгерудің жоспарланған нәтижелеріне балалардың қол жеткізуін мониторингілеу.

Балалардың денсаулығы мен дене дайындығын бақылау.

Педагогикалық ұжымның қызмет көрсету сапасына ата-ананың қанағаттануын бақылау.

Тәрбиеленушілер мен педагогикалық ұжым мүшелерінің жеке жетістіктерін бақылау.

Балалардың денсаулығы мен дене дайындығын бақылау.

 

 

 

 

 

 

 

 

Жыл сайын

 

 

 

 

 

педагогтар

 

         

 

   Кіші Бағдарламаны іске асыру критерийлері:

 

* Нормативтік-құқықтық базаны жаңарту;

* Жаңартылған білім беру бағдарламасын жүзеге асыру;

* Авторлық бағдарламалар, жобалар жасау;

* Әр түрлі деңгейдегі іс-шараларда педагогтар мен тәрбиеленушілердің үлесін арттыру;

* Үй-жайлардың талаптарға сәйкес келуі;

* Мектепке дейінгі білім берудің дамытушы моделін іске асыру.

 

 

2. Мақсатты кіші бағдарлама

"Мектепке дейінгі жастағы балалардың танымдық-сөйлеу дамуындағы формалар мен әдістерді жетілдіру, мемлекеттік ДТБЖ енгізу аясында мектепке дейінгі білім беру процесінде инновациялық тәсілді қалыптастыру шарты»

 

Іс-шаралар

Мерзімі

Жауаптылар

1.

Педагогтердің кәсіби құзыреттілік деңгейін талдау.

қаңтар

2020 ж.

әкімшілігі

2.

МДҰ әдістемелік кеңесін және шығармашылық жұмыс топтарын құру.

қыркүйек

2020 ж.

басшы

әдіскер

3.

Шығармашылық топтың жұмысын ұйымдастыру бойынша нормативтік-құқықтық құжаттаманы әзірлеу.

октябрь

2020 г.

басшы

әдіскер

4.

Мемлекеттік құзіреттілік тәсілін ескере отырып, білім беру бағдарламаларының әдістемелік әзірлемелерін жаңарту.

Танымдық - сөйлеу іс-әрекеті бойынша ДО әдістемелік қоржынын жүйелеу және толықтыру.

 

Бағдарламаны іске асыру барысында.

басшы

әдіскер

 

5.

Барлық топтарды интерактивті тақталармен, компьютерлермен сатып алу және жабдықтау, танымдық-сөйлеу іс-әрекетінде ойынмен қамтамасыз ету.

 

Бағдарламаны іске асыру барысында.

әкімшілік

 

6.

Қолданыстағы инновациялық жоба шеңберінде МДҰ педагогтерінің балалармен жұмыс бойынша кәсіби құзыреттілігін арттыру (педагогтердің біліктілігін арттырудың белсенді нысандарын пайдалана отырып, тұрақты-қолданыстағы семинар).

Бағдарламаны іске асырудың барлық уақыты ішінде тұрақты

басшы

әдіскер

 

 

 

 

 

 

7.

 Педагогтердің жобалық қызметін ұйымдастыру, әрбір жас тобы үшін перспективалық жоспарлауды әзірлеу.

қыркүйек

2020

басшы

әдіскер

шығармашылық топ

       

8.

Білім берудің жаңартылған мазмұнын ескере отырып, білім беру бағдарламаларын іске асыру.

Бір жыл ішінде

тәрбиешілермен,

мамандар

9.

"Инновациялық технологияларды: жобалық қызметті пайдалана отырып, танымдық-сөйлеу әрекетін ұйымдастыру,

ойын және т. б.

Бағдарламаны іске асыру барысында.

тәрбиешілермен,

мамандар

 

 

10

Кәсіби шеберлік жүйесін дамыту және ақпараттық технологияларды игеру.

Бағдарламаны іске асыру барысында.

тәрбиешілермен,

мамандар

 

 

11

Ойын әрекеті арқылы танымдық-сөйлеуді дамыту бойынша тәжірибені зерттеу, жалпылау және тарату.

Бағдарламаны іске асыру барысында.

жетекшісі

әдіскер

педагогтар

шығармашылық топ

12

Ата-аналарды ұйымға тарту

танымдық-сөйлеу қызметін ұйымдастыруға.

Бағдарламаны іске асыру барысында.

Тәрбиешілер, педагог-мамандар

13

Балалар мен ата-аналардың УДБ-ға қажеттіліктері мен мүдделерін зерделеу бойынша сауалнама жүргізу

Жыл сайын

қыркүйек

Тәрбиешілер, педагог-мамандар

 

 

  

 

Кіші Бағдарламаны іске асыру критерийлері:

 

- тәрбие-білім беру үдерісінің нәтижелілігін арттыру

(мұғалімдер мен балалардың кемінде 80% білім беру бағдарламаларын сәтті игеруі).

 

3. «Денсаулық сақтау және балалардың салауатты өмір салты туралы түсінігін қалыптастыру» мақсатты кіші бағдарламасы.

 

 

    МДҰ үшін білім беру процесі сапасының құндылығы бала денсаулығының құндылығымен тікелей байланысты. Баланың жеке қажеттіліктері мен мүмкіндіктеріне сәйкес білім беру процесін құруға деген ұмтылыс, бір жағынан, балаға (оның денсаулығына, мүдделеріне, мүмкіндіктеріне) ұқыпты қарауды, екінші жағынан, оқу процесінде және қосымша білім беруде оның физикалық дамуы үшін оңтайлы жағдай жасауды білдіреді.

Мектепке дейінгі білім беру ұйымының даму бағдарламасына сәйкес дене дамуы және балалардың денсаулығын сақтау, салауатты өмір салтына қабілеттілік пен қажеттілік мәселелерін шешу бойынша ата-аналардың құзыреттілігін арттыру.

 

 

Мақсаты:

1.Балалардың дене шынықтыруға деген қызығушылығы мен    құнды  көзқарасын қалыптастыру; келесі мәселелерді шешу арқылы үйлесімді физикалық даму.

Міндеттері:

 - физикалық қасиеттерді дамыту (жылдамдық, күш, икемділік,        төзімділік және үйлестіру);

- балалардың қозғалыс тәжірибесін жинақтау және байыту (негізгі   қозғалыстарды игеру);

- тәрбиеленушілерде қимыл белсенділігі мен дене бітімін жетілдіру  қажеттілігін қалыптастыру.

Мақсаты:

2.Мынадай міндеттерді шешу арқылы балалардың денсаулығын сақтауды және денсаулық мәдениетінің негізін қалыптастыруды қамтамасыз ету:

Міндеттері:

         - балалардың дене және психикалық денсаулығын сақтау және нығайту;

         - мәдени-гигиеналық дағдыларды тәрбиелеу; салауатты өмір салты     туралы алғашқы түсініктерді қалыптастыру.

 

 

                      Кіші Бағдарламаны іске асыру жөніндегі іс-шаралар:

2020 - 2025ж.

 

№п

Іс-шаралары

Мерзімі

Жауаптылар

1.

Тұрақты жұмыс істейтін семинар: «Денсаулық сақтау технологиялары, оларды мектепке дейінгі тәрбие мен оқытудың мемлекеттік жалпыға міндетті стандарты аясында қолдану»

Қараша

2020-2025г

әдіскер

шығармашылық топ

 

 

2.

Барлық білім беру салаларында денсаулық сақтаудың жаңа технологияларын енгізу.

2020- 2025 ж.

тәрбиешілер

педаги-мамандар

3.

Балаларды, санаториялық топтарды, мектепалды топтарды жыл сайын диспансерлеуді жүргізу.

 

Профилактикалық егулер мен тексерулер жүргізу, сөйлеу бұзылыстарын анықтау және түзету, балалармен (қауіп тобындағы) жұмыс,балалардың дамуындағы басқа да ерекшеліктер.

Жыл сайын

Дәрігер фтизиатр,

тар мамандар

аудандық емхана.

медбике

 

медбике

логопед

психолог

4.

Балалардың денсаулық жағдайы мен дене шынықтыру дайындығына жыл сайынғы мониторинг жүргізу.

Жыл сайын

медбике

физинструктор

әдіскер

5.

Тамақтану сапасын жақсарту, тамақтандыруды ұйымдастыру бойынша бақылау

Жыл сайын

басшы

медбике

 

6.

Медбике, әдіскер және басшы тарапынан сауықтыру, алдын алу іс-шараларын өткізуді бақылау:

  •  шынықтыру іс-шаралары;
  •  витамин терапиясы;
  • ароматерапия;
  • фитонцидотерапия;
  • оттегі коктейльдерін қабылдау;

Жыл сайын

басшы

медбике,

 

 

 

 

 

 

 

 

 

7.

Балабақшадағы спорттық іс-шараларға қатысу, "Здоровячок" "ойын стретчингі" үйірмелерінің жұмыс істеуі, балалар мен ата-аналардың бос уақытын, мерекелерді, Денсаулық күндерін бірлесіп өткізу.

Жыл сайын

Дене шынықтыру нұсқаушысы, әдіскер, тәрбиешілер

 

 

 

8.

 

 

 Балалардың физикалық дамуы бойынша балабақшадағы материалдық базаны нығайту. (дене шынықтыру жабдықтары,спорт алаңдары мен серуендеу учаскелерін жабдықтау)

        Жыл сайын

Әкімшілік

 

 

 

 

9.

Жабдықтарды сатып алу

Денсаулық сақтау технологиялары бойынша балалармен дене шынықтыру-сауықтыру жұмыстарын ұйымдастыру үшін.

Дене шынықтыру залы мен кабинеттерді жабдықтау: "Денсаулық қонақ бөлмесі", қазақ тілі кабинеті, массаж кабинеті.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

10.

 Төтенше жағдайлардың алдын алу және төтенше жағдайларда балабақша жұмысының тұрақтылығын арттыру бойынша шаралар жүйесін әзірлеу және іске асыру.

     жыл сайын

әкімшілігі

11.

Дене шынықтыру залын, дене шынықтыру мүкәммалын сақтауға арналған қосалқы үй-жайларды, дене шынықтыру нұсқаушысының әдістемелік кабинетін жабдықтау.

     жыл сайын

әкімшілігі

12.

Қосымша білім беру қызметтерін енгізу

     жыл сайын

әкімшілігі

 

Бағдарламаны іске асыру критерийлері:

 

* Жүру, жүгіру, секіру, жүгіру және өрмелеу, лақтыру, аулау және лақтыру сияқты өмірлік маңызды қозғалыс түрлерін қалыптастыру;

* Физикалық жаттығулар мен ойындардың пайдасы туралы, негізгі гигиеналық талаптар мен ережелер туралы қол жетімді идеялар мен білімді қалыптастыру;

* Жыл сайын мектепке дейінгі балаларға көрсетілетін қосымша білім беру және сауықтыру қызметтерінің спектрін кеңейту;

* сырқаттанушылықты 30% - ға төмендету

 

4. Мақсатты кіші бағдарлама.

«Психологиялық-педагогикалық мәдениетті, құзыреттілікті және отбасының өмірге қатысуын арттыру үшін тәрбиеленушілердің ата-аналарымен тығыз қарым-қатынасты жүзеге асыру»

 

Бағдарламаның мақсаты және қызметінің негізгі бағыттары:

*  Басқаруға жұртшылықтың қатысу құрылымын құру-білім беру мекемесімен өзара іс-қимылда ата-аналардың медициналық-психологиялық-педагогикалық және құқықтық құзыреттілігін арттыру;

*    Ата-аналарды баланың денсаулығын сақтау негіздеріне, қарым-қатынас тәсіліне, баланы сәттілік пен сәтсіздікке қолдау көрсетуге үйрету, сондай-ақ отбасылық тәрбиенің оң тәжірибесін зерттеу, жалпылау және тарату;

Мақсаты:

 

Мектеп жасына дейінгі балалардың білім сапасын арттыруға, өз баласын қоғамда табысты ілгерілету бойынша ата-аналардың құзыреттілігін дамытуға жауапты болатын педагогтар мен ата-аналар комитетін ұйымдастыру.

 

 

2020-2025 жылдарға арналған бағдарламаны іске асыру жөніндегі іс-шаралар

 

Іс- шаралар

Мерзімі

Жауаптылар

1.

     Ата-аналар қауымдастығын білім беру мекемесімен өзара әрекеттесудің Заманауи құқықтық аспектілеріне мақсатты оқыту.

Педагогтер мен ата - аналардың сындарлы өзара іс-қимылын дамыту,  (ЕҰ сайты арқылы) ашықтығын қамтамасыз ету және web-сайттар арқылы коммуникацияны қамтамасыз ету.

Ішінде бағдарламаны іске асыру

педагогтар

2.

Ата-аналарға баласымен өзара әрекеттесудің заманауи аспектілерін мақсатты оқыту.«Қамқор ата-аналар мектебі» бағдарламасын жүзеге асыру»

 

2022-2023ж.

 

әдіскер

педагог-психолог

3.

    Ата-аналар қоғамдастығын білім берудегі заңнамалық базаның өзгеруімен үнемі таныстыру.

тұрақты

    жетекші

4.

      Ата-аналарды Денсаулық сақтау және заманауи педагогикалық технологияларды қолдану мәселелері бойынша оқыту.

Ата-аналармен жұмыста интерактивті әдістерді қолдану (тренингтер, акциялар, мастер-кластар, жобалар);

Ата-аналармен жұмыста АКТ қолдану.

Ішінде бағдарламаны іске асыру

 

 

 

 

СӨС кабинетінің өкілдері

медбике

әдіскер

дене шынықтыру нұсқаушысы

педагогтар

5.

Балалардың негізгі құзыреттерін қалыптастыру мәселелері бойынша ата-аналарды ағарту

Ішінде бағдарламаны іске асыру

педагогтар

логопед

психолог

6.

 МДҰ-ға бармайтын балаларды, ата-аналарды ағарту үшін вариативтік қызметтерді енгізу (консультациялық пункт)

Ішінде бағдарламаны іске асыру

жетекшісі

психолог

педагог мамандар

7.

 Балаларды отбасылық тәрбиелеу тәжірибесімен алмасу.

2025ж

Ата-аналар

психолог

 

 

8.

МДҰ жұмысына ата-аналардың қанағаттануын бақылау

 Жыл сайын

Әкімшілігі

 Ата-аналдар комитеті

 

 

 

Кіші Бағдарламаны іске асыру критерийлері:

 

- бірлескен қызметке қатысуға қызығушылықты, ықыласты болжайтын өзара іс-қимылдың белсенділігі;

- мекеме мен отбасының толыққанды субъективті ұстанымын жүзеге асыру мүмкіндігі: таңдау және әрекет ету еркіндігін беру, жауапкершілік және дербестік;

- өзара іс-қимылдың нәтижелілігі: қойылған мақсаттарға қол жеткізу дәрежесі, алынған нәтижелерге қол жеткізу тиімділігі, қатысушы тараптардың бірлескен қызмет процесіне және нәтижелеріне қанағаттануы;

- өзара іс-қимылдың өнімділігі: МДҰ мен отбасының бірлескен қызметінің көрінетін нәтижелері, МдҰ-ның дамуына отбасының көмегі, мекеменің отбасының дамуына қосқан үлесі;

- өзара әрекеттесу субъектілерінің қанағаттануы: жанжал мен стресстік жағдайлардың болмауы, өзара әрекеттесуге қатысушылардың физикалық және психикалық денсаулығына қатысты "зиян тигізбеу" қағидатын сақтау.

 

 

II кезең. Іске асыру жөніндегі іс-шаралар:

2020 – 2025ж.

Балалардың танымдық-сөйлеу әлеуетін, шығармашылық әлеуетін және денсаулығын дамытуға бағытталған білім беру мазмұнын, білім беру бағдарламаларын жетілдіру.

 

 

 

Іс-шаралар

Мерзімі

Жауаптылар

1.

АКТ пайдалану үшін ноутбук сатып алыңыз, оның қызметінің нәтижелерін көрсетіңіз.

2021ж

Әкімшілігі

2.

Жабдықтарды сатып алу

Денсаулық сақтау технологиялары бойынша балалармен дене шынықтыру-сауықтыру жұмыстарын ұйымдастыру үшін.

Дене шынықтыру залы мен кабинеттерді жабдықтау: "Денсаулық қонақ бөлмесі", қазақ тілі кабинеті, массаж кабинеті.

Сенсорлық бөлмені жабдықтау және ондағы әр түрлі жастағы балалар үшін жұмыс жүйесін ұйымдастыру.

МДҰ аумағында спорт алаңын жабдықтау

 

Ішінде бағдарламаны іске асыру

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

МДҰ әкімшілігі.

3.

Психологты оқытуды ұйымдастыру "сенсорлық бөлмеде жұмыс істеу әдістемесі»

2024ж

 

 

 

 

МДҰ әкімшілігі.

4.

Мастер-класстар, іскерлік ойындар, семинар-практикум, жас педагог мектебі, дені сау педагог клубы өткізу.

2020-2025ж

 

 

 

.

жетекшісі

әдіскер

Педагог-мамандар, тәрбиешілер

5.

Барлық тәрбиеленушілердің жүйелі ойын, танымдық, зерттеу және шығармашылық белсенділігін, әрбір жас тобы үшін перспективалық жоспарға сәйкес балаларға қолжетімді материалдармен (оның ішінде құм мен сумен) және басқа да материалдармен эксперимент жүргізуді ұйымдастыру.

 

Бағдарламаны іске асыру барысында.

әдіскер

педагог-мамандар, тәрбиешілер

6.

Әдістемелік кабинеттің жабдықтары, педагог қызметкерлердің ыңғайлы жұмыс істеуі үшін кеңістікті қамтамасыз ету, өзінің педагогикалық тәжірибесін таныстыру.

 2022 ж.

 

 

 

 

әкімшілік

 

 

 

 

7.

 Мемлекеттік БЖТ, үлгілік оқу бағдарламасы мен толассыз тақырыптарды ескере отырып,ұйымдастырылған оқу іс-әрекетінің перспективалық жылдық жоспарларының мазмұнын жасау және жаңарту.

жыл сайын

 

 

 

 

әдіскер

шығармашылық топ.

тәрбиешілер.

8.

 Мектеп жасына дейінгі балалардың белгілі бір іс-әрекетте тәжірибе алуына ықпал ететін инновациялық технологияларды белсенді қолданыңыз.

үнемі

 

 

 

әдіскер

шығармашылық топ.

тәрбиешілер.

9.

Мектеп жасына дейінгі балалардың негізгі құзыреттіліктерін қалыптастыру процесін оңтайландыруға мүмкіндік беретін дидактикалық кешендерді құру - дизайн, шығармашылық зертхана, ойын кітапханасы.

2020 ж.- 2025ж.

 

 

 

әдіскер

шығармашылық топ.

тәрбиешілер.

10.

Әр жас кезеңінде шығармашылық потенциал деңгейлерін анықтайтын диагностикалық құралдарды жасау.

 

Ішінде бағдарламаны іске асыру

 

әдіскер

шығармашылық топ.

тәрбиешілер.

11.

Ақпараттық мәдениетті арттыру және ақпараттық технологияларды белсенді пайдалану арқылы білім беру сапасын арттыру.

 

Ішінде бағдарламаны іске асыру

 

 

 

 

басшы

әдіскер

 

 

12.

Балалар мен мұғалімдердің әртүрлі деңгейдегі конкурстарға қатысуы үшін жағдай жасау.

Бүкіл жоба ішінде

 

 

басшы

әдіскер

       тәрбиеші

 

13.

Ата-аналардың бірлескен іс-шараларға, жобаларға , семинарларға қатысуы.

2020-2025ж

 

 

 

 

Меңгерушінің орынбасары

педагог-мамандар, тәрбиешілер

 

II кезең бағдарламасын іске асыру критерийлері:

 

* Білім беруде танымдық-сөйлеу әрекетін және инновациялық тәсілді қолдануда педагогтердің кәсіби құзыреттілігінің деңгейін арттыру.

* Көп функциялылық, тасымалдану және қауіпсіздік талаптарына сәйкес топтарда заманауи пәндік-дамытушылық ортаны құру.

* МДҰ-да баланы табысты оқытуға ықпал ететін мектепке дейінгі балалардың негізгі құзыреттерін қалыптастыру кезінде білім беру сапасын арттыру.

Салауатты өмір салты ережелері мен қауіпсіздік ережелері туралы қарапайым білімді арттыру.                            

 

 

III кезең 2022-2024 ж.

қорытынды: қорытындылау, жұмыс тәжірибесін жинақтау, болашаққа перспективаларды анықтау.

 

Іс-шара

мерзімі

жауаптылар

1.

Инновациялық жоба бойынша әдістемелік әзірлемелер жасау.

2024-2025ж

әдіскерлер

педагогтар

педагогтар-

мамандар

2.

Инновациялық жобаны дамыту бағдарламасын іске асыру мониторингін жасау.

2024-2025ж

Басшы-

әдіскер

 

3.

Инновациялық жобаның барлық қатысушыларының қанағаттануын бақылау.

2024-2025ж

әдіскер

педагогтар

4.

Жобаны іске асыру бойынша жұмыс тәжірибесін жинақтау

2024-2025ж

әдіскер

педагогтар

 

5.

Инновациялық жобаның материалдарын жариялауға дайындау

2024-2025ж

әдіскер

педагогтар.

 

Біз іске асыру нәтижесінде деп болжаймыз

«Ақбота» балабақшасы» МКҚК дамыту бағдарламалары келесі бағыттарда елеулі өзгерістер болуы тиіс:

 

1.Білім беру процесінің барлық қатысушыларының жеке

жетістіктерінің өсуі.

2. Педагогикалық инновациялық әлеуетті дамыту:

- танымдық-сөйлеу әрекетінде;

-дене шынықтыру-сауықтыру жұмысы жүйесінде,

- педагогтардың, ата-аналар мен балалардың өнімді өзара іс-қимыл жүйесінде;

3.Мектепке дейінгі білім берудің мазмұны мен технологияларын жаңарту, серпінді, қауіпсіз дамушы орта құру.

 

7. Басым бағыттарды іске асыру шарттары

 

Қол жеткізу қазақстандық білім мен ғылымның жаһандық бәсекеге қабілеттілігін арттыру, жалпыадамзаттық құндылықтар негізінде жеке адамды тәрбиелеу мен оқыту мынадай нысаналы индикаторлармен өлшенетін болады:

 

п/п

Нысаналы индикаторлар

Бірлік өлшеу

2020

факт

2021

2022

2023

2024

2025

Жауапты орындаушылар

1

1 жастан 6 жасқа дейінгі балаларды мектепке дейінгі тәрбиемен және оқытумен қамту;

%

75,3%

75,5%

76,9%

77%

78%

78,5%

МКҚК «Ақбота» балабақшаның педагогтары

 

Мектепке дейінгі сапалы тәрбие мен оқытуға тең жағдайлар мен қолжетімділікті қамтамасыз ету үшін МЖӘ тетігі мен жан басына шаққандағы қаржыландыру есебінен мектепке дейінгі ұйымдар мен мектептер желісін одан әрі кеңейту ұсынылады. Мектепке дейінгі тәрбие мен оқытуға мемлекеттік білім беру тапсырысын орналастыру бойынша жұмыс жалғасады:

Осылайша  2025 жылға қарай мемлекеттік тапсырыс шеңберінде мектепке дейінгі тәрбиемен және оқытумен қамтылған балалар саны 90 балаға жетеді

2018 жылдан бастап ауданда "мектепке дейінгі балалар ұйымдарына жіберу үшін мектепке дейінгі (7 жасқа дейін) жастағы балаларды кезекке қою" және "мектепке дейінгі білім беру ұйымдарына құжаттарды қабылдау және балаларды қабылдау"мемлекеттік көрсетілетін қызметтерді автоматтандыру бойынша жобаны іске асыру басталды. Жоба облыстың барлық мектепке дейінгі ұйымдарында жүзеге асырылуда.

Қауіпсіз және жайлы оқу ортасын қамтамасыз ету

 Балабақшада логопед кабинеті жұмыс істейді, ерекше білім беру қажеттіліктері бар балаларды тәрбиелеу және оқыту үшін барлық жағдайлар 2020 жылғы жағдай бойынша 14 пайызды құрады.

 2025 жылға дейін "Өрлеу "БАҰО" АҚ филиалы Ақмола облысы педагогикалық кадрлардың біліктілігін арттыру институтының базасында инклюзивті білім беру саласында психолог, логопед мамандарын қайта даярлау жоспарлануда.

 

Қажеттілікке сәйкес оқытудың, кәсіптік даярлаудың сабақтастығы мен үздіксіздігін қамтамасыз ету

 

Өмір бойы оқыту қағидаты негізінде мектепке дейінгі білімінен  бастауыш білім беруге дейінгі білім беру бағдарламаларының сабақтастығын қамтамасыз ету.

Мектепке дейінгі және бастауыш білім беру арасындағы сабақтастықты күшейту шеңберінде жаз айларында мектепалды даярлық күшейтілетін болады.

 

 

п/п

Нәтижені көрсету

Ед. изм.

2020

2021

2022

2023

2024

2025

Жауапты орындаушылар

1.

Мектепке дейінгі жастағы балалардың мектепте оқуға дайындық деңгейі

 

%

 

 

 

 

 

 

«Ақбота» балабақшасының педагогтері

«Ақбота» балабақшасы

 

82%

85%

87%

88%

90%

91%

 

Қолданылатын шаралар

Мектепке дейінгі жастағы балалардың мектепте оқуға дайындық деңгейі

 

      Мектепке дейінгі жастағы балалардың мектепте оқуға дайындық деңгейі

Көрсеткіштің жоспарлы мәніне қол жеткізу мақсатында жыл сайын мектепке дейінгі ұйымдардың шығармашылық педагогтерінің "Жыл тәрбиешісі", "БПҰ қорыту", "Үздік шебер сынып" фестивалі, "Үздік мектепке дейінгі ұйым"конкурсы,балалардың зияткерлік конкурстарға, қашықтық конкурстарға қатысуы ұйымдастырылатын болады. Бұл іс-шаралар озық тәжірибені таратуға, тәрбиешілердің кәсіби және жеке қасиеттерін дамытуға бағытталған.

   Мектепалды жастағы балалардың дайындық деңгейі 2020 жылдан бастап 2025 жылы 82% - дан 91% - ға дейін (17 бала) артады.

Мәселен, мектепке дейінгі жастағы балалардың біліктері мен дағдыларын дамыту индикаторларының жүйесіне сәйкес біліктері мен дағдыларының деңгейі жоғары және орташа 5-6 жастағы балалар саны мыналарды құрайды:

2020 жылы - 14 бала;

2021 жылы-15 бала;

2022 жылы -15 бала;

2023 жылы-16 бала;

2024 жылы-17 бала;

2025 жылы-17 бала.

 

Ұйымдастыру:

- Даму бағдарламасын жүзеге асыру үшін шығармашылық топтарды ұйымдастыру;

- Үлгілік оқу бағдарламасына өзгерістер мен толықтырулар енгізу;

- Бағдарламаны ата-аналар қауымдастығымен, әлеуметтік серіктестермен талқылау.

Кадр:

- Ауданның білім беру жүйесінде, интернеттің әлеуметтік желілерінде БПҰ тарату бойынша қызметті кеңейту, педагогтердің түрлі деңгейдегі конкурсқа қатысуы;

Балабақшаның барлық қызметкерлерінің жеке және шығармашылық әлеуетінің жоғары деңгейін қамтамасыз ету;

- Кадрлардың біліктілігін үздіксіз арттырудың вариативтік жүйесін кеңейту;

- Табысты кәсіби қызмет пен шығармашылық бастаманы ынталандырудың жаңа нысандарын іздеу, оң нәтижелерді болжау.

 

2020-2021 оқу жылында ауданның мектепке дейінгі білім беру ұйымдарында педагогикалық қызметті 20 педагог жүзеге асырады. Мемлекеттік бағдарламаны іске асыру кезеңінде 3 педагог "мектепке дейінгі тәрбие және оқыту"мамандығы бойынша жоғары білім алуды жоспарлап отыр.

2020 жылы "мектепке дейінгі тәрбие және оқыту" мамандығы бойынша техникалық және кәсіптік және жоғары білімі бар педагогтердің үлесі 65% - ды құрады. 20 педагогтың 7-уі мектепке дейінгі білімі бар.

 

 

 

п/п

Нәтижелер көрсеткіштер

Өлшем бірлігі

2020

факт

2021

2022

2023

2024

2025

Жауапты орындаушылар

1.

Мектепке дейінгі ұйымдар басшыларының, әдіскерлерінің, тәрбиешілерінің жалпы санынан "Мектепке дейінгі тәрбие және оқыту" мамандығы бойынша техникалық және кәсіптік және жоғары білімі бар педагогтердің үлесі

%

 

83%

83%

85%

91%

95%

100%

Ақкөл аудандық білім бөлімі.

Ақбота "балабақшасы" МКҚК»

2.

Орта білім беру педагогтерінің жалпы санынан шебердің, зерттеушінің, педагог-сарапшының және педагог-модератордың біліктілік деңгейі бар педагогтердің  үлесі

 

5%

35%

60%

70%

80%

90%

Ақкөл аудандық білім бөлімі.

Ақбота "балабақшасы" МКҚК»

 

 

 

 

 

 

 

 

                       

 

Қолданылатын шаралар

Мектепке дейінгі ұйымдар басшыларының, әдіскерлерінің, тәрбиешілерінің жалпы санынан "Мектепке дейінгі тәрбие және оқыту" мамандығы бойынша техникалық және кәсіптік және жоғары білімі бар педагогтердің үлесі

Жылдар

жоғары және техникалық және кәсіптік педагогикалық білімі бар мектепке дейінгі ұйымдардың педагог қызметкерлерінің (балабақша меңгерушілері, тәрбиешілер, әдіскерлер) саны

Мектепке дейінгі тәрбие және оқыту" мамандығы бойынша жоғары және техникалық және кәсіптік білімі бар педагог қызметкерлердің (балабақша меңгерушілері, тәрбиешілер, әдіскерлер) саны»

2020 жыл

 

20

 

13

2021 жыл

 

20

13

2022 жыл

 

20

14

 

2023 жыл

 

20

14

 

2024 жыл

 

21

17

 

2025 жыл

21

17

 

 

2019-1 педагог "Омбы гуманитарлық академиясы" жоғары білім беру ұйымы жеке меншік мекемесіне»

2021 жылы-Көкшетау мемлекеттік университетіне 2 педагог;Ш. Уәлиханов

2022 жылы – 1 педагог "Омбы гуманитарлық академиясы" Жоғары білім беру ұйымы жеке меншік мекемесін бітірді»

2023 жылы-1 педагогты Көкшетау мемлекеттік университетіне педагог ретінде .Ш. Уәлиханов

2025 жылға қарай мектепке дейінгі ұйымдардың "мектепке дейінгі тәрбие және оқыту" мамандығы бойынша жоғары және техникалық және кәсіптік білімі бар педагогтерін есептеу әдістемесіне сәйкес мектепке дейінгі білім беру ұйымдары педагогтерінің жалпы санынан меңгерушілердің, әдіскерлердің және тәрбиешілердің саны 20 - ны, оның ішінде "мектепке дейінгі тәрбие және оқыту" мамандығы бойынша жоғары және техникалық және кәсіптік білімі бар педагогтердің саны 17 немесе 85% - ды құрайды.

Балабақшада орта білім беру педагогтерінің жалпы санынан зерттеуші, педагог-сарапшы және педагог-модератордың біліктілік деңгейі бар педагогтердің үлесі 35% (7 педагог) құрайды.

Педагог кадрлардың беделі мен сапалық құрамын арттыру бойынша жұмыс "Өрлеу "БАҰО" АҚ филиалы Ақмола облысы педагог кадрлардың біліктілігін арттыру институты, Көкшетау қ., Нұр-сұлтан Қ. Педагогикалық шеберлік орталығы базасында жүргізіледі.

2020-2025 жылдар аралығында біліктілікті арттыру бағдарламасы аясында жыл сайын 20-дан астам педагог курстан өтеді.

"Педагог мәртебесі туралы" ҚР Заңына сәйкес 2020 жылы жалақыны 25% - ға арттыру жоспарлануда, төрт жылда екі есе арттыру көзделген.

Іс-шаралар

Өлщем бір.

2020 жыл

2021 жыл

2022 жыл

2023 жыл

2024 жыл

2025 жыл

Ұлғайту педагогтардың еңбекақы 25%

 

 

 

 

 

 

 

Еңбекақыны 25% - ға ұлғайту жоспарланып отырған мемлекеттік білім беру ұйымдары педагогтерінің болжамды саны%

адам саны

1

9

12

14

16

18

2021 жылы педагогтардың жалпы саны 20 педагогты құрады. Аталған санаттағы 7 педагог, бұл 35% - ды құрайды. Оның ішінде модераторлар-4, сарапшылар-2, зерттеушілер-1.

 

Жоспарланған: 2021 жылы біліктілік санаттарын 9 педагогқа дейін көтеру, бұл 45% - ды құрайды% ; 2022 жылы 60% (12 педагогке дейін ); 2023 жылы 70% (14 педагогқа дейін); 2024 жылы 80% (16 педагогке дейін); 2025 жылы 90% (18 педагогке дейін).

Педагогтар

2020 ж

(саны)

2021ж

(саны)

2022ж

(саны)

2023ж

(саны)

2024 ж

(саны)

2025 ж

(саны)

модератор

 

5

7

7

9

9

зерттеуші

1

2

4

5

5

5

сарапшы

 

1

1

2

2

2

мастер

 

 

 

 

 

 

 

 

Материалдық-техникалық:

–Үй-жайлар мен учаскелердің кеңістік-дамытушылық, қауіпсіз және денсаулық сақтау ортасын жарақтандыру;

- негізгі білім беру бағдарламасы мен қосымша білім беру бағдарламаларының дидактикалық және әдістемелік жабдықталуы;

- спорттық жабдықтар мен техникалық жабдықтарды толықтыру;

- топтар мен кабинеттерді жабдықтау және қайта жаңарту бойынша заманауи бағдарламалар әзірлеу;

-дизайнның инновациялық технологияларын және заманауи санитарлық-гигиеналық, қауіпсіз және психологиялық-педагогикалық талаптарды ескере отырып, үй-жайларды безендіру.

Әлеуметтік-мәдени:

- Әлеуметтік серіктестермен ынтымақтастықты кеңейту;

- "ДО ашық білім беру кеңістігін" қалыптастыру-ақпарат алмасу тәсілі ретінде әлеуметтік білім беру желілерін дамыту,

- білім беру жобаларын іске асыру үшін ресурстар мен мүмкіндіктерді кооперациялау, жалпы ЕҰ-ның даму процестеріне нақты әсер ету;

- Тәрбиеленушілердің ата-аналарымен ынтымақтастық нысандарын жаңарту;

- Барлық ниет білдірген ата-аналарды (балабақшаларға баратын және келмейтін) ерте жастағы балаларды тәрбиелеу және білім беру мәселелері бойынша көрсетілетін қызметтермен қамту.

Нормативтік-құқықтық және қаржылық:

- Бағдарламаны орындау бойынша мекеменің қызметін реттейтін жергілікті актілер пакетін қалыптастыру

Ғылыми-әдістемелік:

- Мектепке дейінгі білім берудің заманауи бағдарлары мен мектепке дейінгі білім беру

-Іске асырылатын бағдарламаларды ғылыми-әдістемелік және ақпараттық сүйемелдеуді қамтамасыз ету;

 

                8. Даму бағдарламасының нәтижелерін бағалау.

Бағдарламаны іске асыру тетігі кіші бағдарламалар болып табылады. Әрбір кіші бағдарламада кіші бағдарламаның сапасын бағалау жүйесін іске асырудың өз өлшемдері көзделеді. Бағалау жүйесі білім беру кеңістігінің барлық қатысушылары үшін ашық және қолжетімді болады. Кіші бағдарламалардың іске асырылуын бағалау сапалық және сандық сипатта болады.

Бағдарламаны іске асыру туралы ақпарат білім беру мекемесінің сайтында орналастырылатын болады.

Болжамды нәтиже

1.Баланың жеке басының жетекші сипаттамаларын қалыптастыру: Тәуелсіздік, белсенділік, қызығушылық, мақсаттылық, коммуникативтілік, өзін-өзі бағалау; балалардағы табиғи бейімділіктер мен бейімділіктерді, шығармашылық қабілеттер мен дағдыларды дамыту.

2.Балалар аурушаңдығын төмендету, бала ағзасының қарсыласуын арттыру, салауатты өмір салтына тарту, тәрбиеленушілердің дене денсаулығын нығайту.

3.Оқушылардың психикалық денсаулығын жақсарту, балалардың агрессивтілігін, жанжалын, мазасыздығын, балалардың эмоционалды тұрақтылығын төмендету.

4.Балалармен тәрбие-білім беру процесінің мазмұны мен технологияларын жаңарту, білім беру сапасын арттыру.

5.Инновациялық технологияларды енгізу арқылы балалардың танымдық қабілеттерін қалыптастыру.

6.ДО пәндік-кеңістіктік дамытушы ортаны жетілдіру.

7.Басқару жүйесін жаңарту;

8.Педагогтердің құзыреттілігі мен кәсіби шеберлік деңгейін арттыру.

9.Қоғаммен өзара әрекеттесуді кеңейту.

 

 

 

 

 

 

Қажетті ресурстар

2020-2025 жылдары мектепке дейінгі білім беруге арналған бюджет шығыстарын кезең-кезеңімен ұлғайту жоспарланып отыр.

 

Жылдар

Барлығы

Республикалық бюджет

Жергілікті бюджет

Облыстық бюджет

2020ж

69млн 313 мың тенге

 

7млн.767мың. тенге

60млн177мың тенге

1млн.369мың тенге

2021ж

87 млн 708 мың тенге

 

21млн.93мың тенге

 

66млн.615мың тенге

2022ж

97 млн 644 мың  тенге

26млн.366мың тенге

 

71млн.278тыс. тенге

2023ж

109мил 224 мың  тенге

 

32млн.957 мыңтенге

 

76млн.267 мың тенге

2024ж

122млн 802 мың  тенге

41млн.196мың тенге

 

81млн.606 мың тенге

2025ж

138млн  813 мың  тенге

 

51млн.495  мың тенге

 

87млн. 318 мың тенге

 

2020-2025 жылдарға арналған бағдарламаны қаржыландыру көлемі Қазақстан Республикасының заңнамасына сәйкес тиісті қаржы жылдарына арналған облыстық және республикалық бюджеттерді бекіту кезінде нақтыланатын болады.

Жаңартылған күні: 03.03.2021 10:40
Құрылған күні: 03.03.2021 10:52

Текст