МАЗМҰНЫ
1. Бағдарламаның паспорты. ………………………………………………2
2. Түсіндірме жазба ………………………………………………………... 4
3. Ақпараттық ескертпе …………………………………………………….5
4. Аналитикалық және болжамдық негіздеме …………………………….8
5. Балабақшаның болашақ жағдайының тұжырымдамасы ……………...10
6. Даму бағдарламасын іске асыру кезеңдері …………………………….13
7. Даму бағдарламасының басым бағыттарын іске асыру шарттары .......24
8. Даму бағдарламасының нәтижелерін бағалау ………………………….31
Бағдарлама:
1. Абилгалимова Қ.Қ. - басшы жалпы басқаруды қамтамасыз етеді.
2. Юнкинд З.А; Обиюх М.Н. - әдіскерлер бағдарламаны жасайды, оны жүзеге асыру бойынша іс-шараларды ұйымдастырады.
3. Артемиева Т.Н. - педагог-психолог бағдарламаға психологиялық қолдау көрсетеді.
4. Мирембаева Г.Ж.-медбике бағдарламаға қолдау көрсетеді.
5. Обиюх М.Н. - физикалық нұсқаушы оны жүзеге асыру бойынша іс-шараларды жүзеге асырады және ұйымдастырады.
Бағдарлама 5 жылдық кезеңге арналған даму бағдарламасының мақсаттарын, міндеттерін, іске асыру кезеңдерін қарастырады.
1. Даму бағдарламасының паспорты
Бағдарлама атауы |
«Ақмола облысы білім басқармасының Ақкөл ауданы бойынша білім бөлімінің жанындағы Ақкөл қаласының «Ақбота» балабақшасы мемлекеттік коммуналдық мемлекеттік кәсіпорнының даму бағдарламасы. |
Бағдарлама жасаушылар |
«Ақбота» балабақшасы »МКҚК басшысы- Қ.Қ. Абильгалимова., Әдіскер - З.А. Юнкинд., «Ақбота» балабақшасы »МКҚК педагогикалық ұжымы. |
Бағдарламаның орындаушылары |
«Ақбота» балабақшасының әкімшілігі мен педагогикалық ұжымы, ата-аналар қауымы. |
Бағдарламаны әзірлеудің ғылыми-әдістемелік негіздері |
Бағдарламаны әзірлеу кезінде мыналар қолданылды: -Мектепке дейінгі тәрбие мен оқытудың мемлекеттік жалпыға міндетті стандарты; - «Білім туралы» Қазақстан Республикасы Заңының ережелері; - «ҚР тіл туралы» заңдар; - Қазақстан Республикасының Конституциясы; - Бала құқықтары туралы конвенция; - «Қазақстан Республикасындағы баланың құқықтары туралы» заңның ережелері; - Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамыту тұжырымдамасы; - «Неке және отбасы туралы» Қазақстан Республикасының Кодексі; - «Рухани жағыру» бағдарламасы; - Мектепке дейінгі білім беру ұйымдары қызметінің типтік ережелері; - «Мектепке дейінгі тәрбие мен оқытуды қолдау жөніндегі іс-шаралар жоспарын бекіту туралы» Қазақстан Республикасы Үкіметінің қаулысы; - Ел Президентінің Қазақстан халқына жолдауы «Стратегия Қазақстан -2050 »(2013) -Қазақстан Республикасының Тұңғыш Президенті Н.Ә. Назарбаевтың 2018 жылғы 5 қазандағы "қазақстандықтардың әл-ауқатының өсуі: табыс пен тұрмыс сапасын арттыру" атты Қазақстан халқына Жолдауы"; |
Бағдарламаны талқылау мен қабылдаудың негізгі кезеңдері мен формалары |
I кезең Ұйымдастыру және жұмылдыру: 1 кезең - қолда бар ресурстарды диагностикалау, Бағдарламаның құрылымын енгізу және қалыптастыру үшін жағдайларды іздеу (2020 ж. қазан) II кезең Сараптамалық іздеу: - инновациялар мен түрлендірулерді апробациялау - оларды балабақшаның ағымдағы жұмысына енгізу. -жұмыс топтарымен талқылау (қазан-қараша 2020 ж.) - жобалар бойынша жұмыс (2020-2025қараша-желтоқсан) - бағдарламаны іске асыру (2020-2025) III кезең Қорытындылау: - Бағдарламаны іске асырудың негізгі бағыттарындағы іс-шаралар нәтижелерін мақсаттар мен міндеттермен қорытындылау және сәйкестендіру. - жұмыс тәжірибесін жалпылау (2025) |
Бағдарламаны кім қабылдады |
«Ақбота» балабақшасы »МКҚК кеңесі, хаттама -27.11.2020 ж. |
Бағдарламаның мақсаты |
Мақсаты: мектепке дейінгі білім беру ұйымының қарқынды дамуына жағдай жасау және алғышарттар жасау. |
мен тапсырмалары
|
1.Мектепке дейінгі білім берудің жоғары сапасын қамтамасыз ету, балалардың жеке жетістіктерінің өсуіне алғышарттар жасау; 2.Білім беру және басқару процесіне заманауи инновациялық технологияларды енгізу; 3.Ұсынылатын сауықтыру қызметтерінің спектрін кеңейту; 4.Цифрлық инфрақұрылыммен және қазіргі заманғы материалдық-техникалық базамен жарақтандыру; 5. Педагог қызметкерлердің кәсіби құзыреттілігін және жалпы мәдени деңгейін жетілдіру; 6. Серіктес мекемелермен байланысты кеңейту; 7.Тәрбиеленушілердің зияткерлік, адамгершілік-патриоттық және физикалық дамуын қамтамасыз ету; 8 Қауіпсіз және жайлы ортаны қамтамасыз ете отырып, тәрбиеленушілердің отбасыларымен өзара іс-қимыл жүйесін жаңарту. |
Бағдарламаның басым бағыттары
|
Мектепке дейінгі білім беру сапасын басқару; бағдарламалық жасақтама, әдістер, технологиялар; білім беруді ақпараттандыру; толеранттылық; денсаулық сақтау технологиялары; оқу процесінің қауіпсіздігі; баланың жеке басына сараланған көзқарас; кадр саясаты. |
Бағдарламаның күтілетін нәтижелері
|
Балабақша үшін - мекеменің бәсекеге қабілеттілігін арттыру; балалар үшін - әр баланың жеке қажеттіліктері мен мүмкіндіктеріне сәйкес толыққанды сапалы білім алу; - балабақшадағы денсаулықты сақтау іс-шараларының тиімділігін арттыру; -педагогикалық құрамына арналған –кәсіби педагогикалық шеберлікті арттыру; -кәсіби дамуда мұғалімдер санын көбейту; отбасы үшін - - ата-аналарды балалармен спорттық-сауықтыру жұмыстарына тікелей шығармашылық қызметке баулу. - ата-аналарды белсенді шығармашылық, білім беру практикасына, ұлттық рухани дәстүрлерге тарту. |
Бағдарламаның ұзақтығы |
2020–2025ж. |
Бағдарламаның құрылымы |
1. Бағдарлама төлқұжаты 2. Мекеме туралы ақпарат 3. Даму бағдарламасының тұжырымдамалық негіздері 4. Бағдарламаны іске асырудың басым бағыттары 6. Бағдарламаны басқару |
Бағдарламаны қаржыландыру көздері |
·Бағдарламаны іске асыруға 2020-2025 жылдары бюджет қаражаты 187 млн 479 мың теңге (республикалық бюджеттен (бұдан әрі - РБ) – 60 млн 177 мың теңге, жергілікті бюджеттен (бұдан әрі - ЖБ) – 385 млн 822 мың теңге облыстық бюджеттен (бұдан әрі-ОБ),·оның ішінде:2020 жылы-69 млн 313 мың теңге 2021 жыл-87 млн 708 мың теңге 2022 жыл-97 млн 644 мың теңге 2023 жыл-109 млн 224 мың теңге 2024 жыл-122 млн 802 мың теңге 2025 жылы-138 млн 813 мың теңге |
Бағдарламаның іске асырылуын басқару тәртібі |
Бағдарламаны басқару мен түзетуді «Ақбота» балабақшасы МКҚК кеңесі жүзеге асырады. |
2. Түсіндірме жазба
Соңғы жылдардағы мектепке дейінгі білім беру сапасының проблемасы өзекті болып қана қоймай, сонымен қатар маңызды болып отыр. Білім беруді реформалаудың қазіргі заманғы жағдайында қашықтықтан оқыту ашық және дамып келе жатқан жүйе болып табылады. Оның өмірінің негізгі нәтижесі мектепке дейінгі білім беру мекемесі тұлғаны әлеуметтендірудің қуатты құралына айналатын қоғаммен табысты өзара әрекеттесу болуы керек. Заманауи білім беру моделі балалардың қиялын, сауаттылығын және басқа да негізгі қабілеттерін дамытудың жоғары технологияларын көздейді.
Заманауи білім беру стандарттарының негізінде ойлау жүйесінен ақпараттың көп мөлшерін есте сақтауға, қызметтің жаңа түрлерін дамытуға шығармашылық, ізденіске көшіру. Осы технологияларды қолдану үшін жоғары білікті тәрбиешілер - педагогтар қажет. Білім беру жүйесін жаңарту жағдайында жұмыс істейтін мұғалімдерге оқу және оқу материалының жаңа мазмұнын шығармашылықпен түсінуге, еңбек, адамгершілік, эстетикалық және дене тәрбиесінің тиімді жолдары, формалары мен әдістерін табуға тура келеді. Кәсіби шеберліктің неғұрлым жоғары деңгейін игеру жоғары дамыған кәсіби ойлауға, педагогтің шығармашылық әлеуетін белсендіруге арналған.
Даму бағдарламасының инновациялық сипатының мәні қазіргі заманғы педагогикалық технологияларды тәжірибеге енгізе отырып, педагогикалық процесті ұйымдастырудың тұлғалық-бағдарланған моделін ұсына отырып, балабақшаның жетістіктерін сақтауға бағытталған. Мектепке дейінгі білім беру жүйесін жаңартуға байланысты Бағдарламада балалармен және ата-аналармен жұмыстың инновациялық түрлерін енгізу, қазіргі заманғы балабақшаны дамыту жағдайында педагог кадрларды мектепке дейінгі білім берудің заманауи білім беру бағдарламаларына, технологияларына қайта бағдарлау ескерілген.
3. Ақпараттық парақ
1. Негізгі ақпарат